Dom senaste dagarna jag har haft tråkigt har jag googlat runt för att hitta billiga flyg till playa de la americas, suttit och stirrat på en annons om ett jobb där. kollat runt på blocket för att hitta en lägenhet i sthlm, har hittat många fina. en var helt perfekt! en två bara 1 km från min syrras lägenhet, bra område och allt. men så kommer det till hyran som är förstås för mycket, den var 6.500 kr alltså typ 650 €. hittade ett rum som nån hyrde ut i sin lägenhet och hyran låg på 850 € i månaden för ett litet rum i någon annans lägenhet!! jaa-a säger ja bara.. behöver hjälp med att välja vad jag ska göra, bara man kunde vara på två ställen på samma gång.
nästa veckas fredag måste jag väl veta om jag vill fortsätta jobba i stockholm, ååh gud va jobbigt. att ännu till stå framför min chef och veta att jag kanske måste tacka nej.
ikväll har jag haft mys/filmkväll med hanna det behövdes och roligt hade vi! :)
nu säger jag godnatt.

En bild på mina nya skor från nelly!
sjuukt höga men vill man vara fin får man lida pin.


Underbara stockholm



Jag och sofia när jag var på åland,
lite dålig kvalité men snart får vi fina bilder på oss två :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar