Barnvakt

Skulle uppdatera tidigare idag men har inte haft tid, är nämligen barnvakt åt min lillebror och vår hund hemma hos mammas. Så jag har haft fullt upp, men nu när båda har somnat så ska jag ta och leta fram våra VHS filmer från när vi var små och titta på några av dom, funderar på Aristocats (älskar alla gamla disney filmer). Skippade Wasa by night i år, orkade inte och ville inte hassa upp en massa pengar och kanske stå och köa.. usch i den här kylan. Nå nu ska jag städa undan lite i köket och sedan slänga mig i soffan och se film enda tills jag somnar, Godnatt!
ååh sku lägg upp världens sötaste bild på vår hund men bara för att min lillebror e dum och har fixat nått fake tema till vår dator, har laddat ner för mycket m.m så nu får jag inte upp den :(

Får bli en bild på Aristocats istället dåå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar