Stereo hearts

Vill mobil blogga men jag kan inte överföra några bilder så jag måste skriva från datorn istället då. Har tvättat kläder och städat min garderob idag, shit vilken skillnad man såg. tyvärr har jag ingen före bild bara efter men så här såg det ut efter :) Dock ser man inte hela garderoben bara en del av den men kläderna ser fint vikt ut i alla fall :) men jag har ett problem.. hur skall alla kläder jag har tvättat rymmas in?! jag har tvättat ungefär lika mycket kläder som det finns i garderoben på bilden. meeeen är mest glad över att jag slipper att gå i den nu, haha




























Imorgon blir det lunch på min gamla skola med pappa och sen ska jag och köpa tågbiljetter, åker imorgon natt kl 00.42 :) wihuu så roligt! nu ska jag sova så jag orkar upp till kl 11 imorgon, godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar