Hemma

Har kommit hem och jag saknar åland redan.. alltså fy fan va roligt jag har haft det!! åker kanske dit snart igen, kanske redan nästa vecka :) festade typ varje dag, sov ALLT för lite, steg upp på morgonen tidigt i fyra dagar för att åka båt, men det var totally värt de! lugnt kan ja säga. så nu kanske jag gjorde ett misstag att inte flytta dit för att studera.. hmh, studera vill jag inte men kanske jag borde skaffa jobb och flytta dit? nå väl borde gå och sova nu så jag får sova ordentligt för en gångs skull, haha. bilder och kanske nån film får ni se nån annan dag, nu lägger jag på en film och sedan hoppar jag i säng. Godnatt
P.S The Voice 11' var så otroligt bra! varför har dom inte såna gratis konserter i finland?! har massor med filmer så om jag lyckas få upp några så får ni se dom! :)

Detta hände under tiden jag var på åland!



Här är en bild från ålands nyaste och hetaste nattklubb Kino, sjukt fint ställe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar