Har varit till vasa än en gång i sommar, men denna gång med hela familjen. åt vid strampen lunch och körde runt lite i vasa innan vi förde syster alexandra till flygplatsen. Nu har jag sovit och pigg igen så jag ska börja packa och städa, väntar än på besked av sofia om jag får bo hos henne på åland hela augusti. börjar faktiskt bli lite nervös(åker iväg på fredag kväll) men nu har jag i alla fall fått mitt hyres kontrakt på lägenheten jag ska hyra i september så det betyder att jag bara ska skriva under så e den min. inflyttnings datumet är 29.9 så jag kommer hem den 23 eller 24.9 och är hemma i 5 dagar! :) om inte jag kommer hem före det man vet ju aldrig vad som händer. nej nu ska jag aktivera mig lite och sen senare se på en film det är trots allt perfekt väder ikväll för att sitta inne och inte göra nånting.

Gissa vilken låt som har tagit melodin och kanske lite mer från denna låt :) har inte tänkt på det innan syrran utbrast det i bilen idag då den kom på radion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar