nightmare

usch vaknade ikväll av att jag drömde en hemsk mardröm, ville bara hem när jag vaknade. så ikväll har jag inte gjort nått, skulle åka till hammarby sjöstad och hyra en film eller två, men då somnade jag på soffan och vaknade 5 min före hemmakväll skulle stänga, blää. så jag gör ett försök att ladda ner en film istället. sitter nu och spelar the sims 3 på playstation 3, markus lämnade den här så nu när jag inte har någon digitalbox och inte kan titta på tv, så måste jag spela de istället :) men de e roligt för att jag har fuskat, hihi jag är miljonär :) annars har jag haft en sjukt rolig helg och hoppas nästa helg blir lika rolig eftersom de e min sista helg jag är här. är sjukt snål på något gott så jag tror jag ska gå iväg och köpa något gott och sedan fortsätta spela sims :) shashaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar