Life is the most spectacular show on earth


Ibland tänker jag för mycket.. men ibland blir det så när man bor ensam. frågor som hur livet skulle ha varit om man inte fanns, om man föddes i en annan stad och levt upp i den hur livet skulle se ut då, man skulle inte ha samma vänner då. Men den frågan som kommer upp i mitt huvud nästan varje dag är hur skulle mitt liv har sett ut om mamma och pappa ännu var tillsammans? Många har sagt åt mig att jag ska uppsöka nån som kan försöka få tillbaka alla mina barndoms minnen(alla de 5, 6, 7, 8 åren) typ en som kan hypnotisera mig tillbaka. Frågan jag ställer mig själv är Vill jag veta? Ibland vill jag och ibland inte, är rädd för att jag ska få uppleva de dagar mamma och pappa hade det dåligt och när jag själv inte mådde bra. Sånt vill jag inte uppleva igen. Men när tiden är inne så ska jag söka upp nån, har så många frågor och så lite svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar