end of a good week

såja då var jeppisdagarna slut, nu ska jag ta det lungt/sova i några dagar så jag blir som en ny människa. har haft det super bra, träffat mycket fint folk och varit med mina bästa vänner. tog några bilder och filmade lite men allt det finns på min iphone så jag får int dom överförda hit nu. kanske nån annan gång. nu ska jag sätta på en film och sedan gå och sova. ska storstäda hela lägenheten imorgon, ska också hyra 5-7 filmer så jag har nått att se på så länge jag har rehab.


You're moving on, that's what they say
But how can I feel this way with a broken heart
Alone in the dark looking for a way to escape
When it gets hard you gotta stay strong
When everybody wants you to fail
We are the world today, we lost the spark
And that's the worst part

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar