all day all night

Hanna sov hos mig inatt, hon ligger ännu och sover. idag är en bra dag, för idag händer det. och vad det är får ni veta imorgon. tänker inte avslöja nått innan det har hänt. tänkte jag skulle ta paus med drickandet men så blev det inte.. hanna & jag kom hem kl 3 igår natt, idag tar vi på nytt. så all day all night och så lite wtf där i mellan ibland. okej.. jag är ingen alkoholist! ja dricker bara tyyp 1-3 st varenda gång jag är ut. kanske sen mot helgen blir det lite mer. så döm mig inte på fel sätt. jag gillar bara att leva mitt liv så länge jag e ung. nå i alla fall ska jag gå och väcka hanna nu och se om hon vill ha mat, hejsvej. ha en super bra dag alla (fast vädret int e så fint).


"we like to party all night and sleep all day"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar