complaining

saknar min vänner massor, önskar några av dem var här nu! jobbar ihjäl mig just nu.. har inte tid att träffa någon, bara jobba och sova.. hatar det. jag har haft en nykter och sämre midsommar, hoppas nästa år blir bättre OCH DÅ SKA JAG FAN I MIG INTE JOBBA, absolut inte dubbelskift i 3 dagar! så med andra ord har jag inte det så bra just nu.. hoppas nästa vecka blir bättre för då ska jag åtminstone ha ledigt 2 dagar eller helst hela helgen har jag bestämt! om inte så säger jag upp mig efter nästa vecka har gått, för då är jag bara här i 1½ vecka till. detta blev ett litet hej jag heter andrea och jag är så negativ hela tiden blogg inlägg, men nu just bryr jag mig inte. kom hem från jobbet för en halv timme sedan och får gå och sova med det samma, har frukost imr och klockan kommer att ringa kl 06.30 på morgonen :/ suck.. hoppas ni andra har haft en bra midsommar, GODNATT.

Dagens låt:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar