nedräkning till examen, 58 timmar! woop woop! har egentligen massor att göra, men ändå sitter jag här hemma och tar de lugnt varje dag lat som ja e. imorgon ska jag till skolan för första gången på fem veckor, ska träffa alla mina klasskompisar och vi ska luncha tillsammans, roligt :) sen ska jag och Ida stor städa en lägenhet som kommer att ta hela kvällen. kan också tillägga att jag flyttar tillbaka till Stockholm om 11 dagar för er som inte visste det, fick sommarjobb på de ställe jag var på praktik på. längtar så otroligt mycket tillbaka och att få spendera sommaren i Stockholm är ju helt underbart! vilket datum jag kommer hem vet jag inte ännu men troligen nångång i början eller i mitten av juli :) nu blir det sovdags, har klockan på 07.00 så då ska jag stiga upp. nattinatt


Dagens låt:

(orginal versionen, finns också en remix som kanske är lite bättre, eller jag vet inte kan inte bestämma mig men den hittar ni HÄÄÄR )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar