är trött och sliten efter att ha stor städat F och J:s lägenhet i 4 timmar, har nu denna vecka storstädat 2 st lägenheter medan min lägenhet borde städas mest av alla! haha, det ser ut som ett bombnedslag här, har inte orkat packa upp alla saker så istället har jag svängt kappsäckarna upp och ner och hällt ut allt så nu ligger allt på vardagsrums golvet och i mitt sovrum.. så imorgon ska jag ta itu med det och sortera allt på sin plats och stor städa efter jag har varit på lunch med pappsen :) nu ska jag gå och lägga mig innan jag slocknar framför datorn, nattinatt!
P.S glömde att berätta en sak, på lördagen då jag får min examen så får jag nämligen en lite annorlunda present av min kära far.. och vet ni vad de eee? joo han kommer att hyra en limousine åt mej på lördakväll när jag ska ut och festa! hur roligt och awesome är inte det!! massor av bilder kommer upp på bloggen sen på söndan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar