kände mig tvungen att börja packa idag eller packa nästan klart så nu e det färdigt.. gråter en skvätt när jag tänker på att jag åker iväg snart men inte för att jag kommer att sakna alla(visst kommer jag att sakna vissa) men den här gången av glädje tårar då jag slipper må dåligt av att va här i jeppis och att jag äntligen slipper bort härifrån. i början av denna månad grät ja för att jag inte vill härifrån och att jag kommer sakna alla så mkt, men nu när jag har insett att så länge man är ung och har chansen ska man åka runt om i världen. visst är jeppis en bra stad att bo i men som ung vill jag inte bo kvar här! kan tänka mig att flytta tillbaka hit när jag har skaffat familj. ja hoppas verkligen att ja slipper in på skolan i åland jag har sökt till i höst. detta blev en lång ramsa om nästan bara negativa saker men det är sanningen om vad jag tycker om lilla jakobstad och om hur jag känner mig just nu, tror nog inte jag är den ända som känner eller har känt så här nångång i sitt liv! har redan sovit ikväll och nu ska jag fortsätta göra det efter att jag har diskat färdigt.. hinner nog inte uppdatera före jag är i sverige, så ha de bra alla! puss & kram

Kvällens låt:
kommer alltid igång med det jag ska ha gjort när jag hör denna låt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar