it's hard to say goodbye

en bild på mej och ida

har haft en underbar helg med mina vänner! igår sa ja hejdå åt min bästa vän som jag inte får träffa på några veckor :( men när jag åker till Sthlm så kommer jag att ta flyget till Umeå och hälsa på henne över en helg! :) detta meddelande vaknade jag av i morse: "Kom just in på båten och gör oss bekväma i några fula, söndriga och smutsiga fåtöljer, men ack så sköna di är! Efter en natt med tårar och 1 timmes sömn börjar man vara ganska sliten och trött! Hoppas du har det bäst, vi ses om 6 veckor! Jag älskar dig <3" ååh ja blir tårögt, saknar henne redan! HÄR kan ni läsa hennes blogg om hennes praktik i Umeå! puss på dej ida <3 snart åker jag också det är bara 1 vecka och 3 dagar kvar.. har massor att göra denna vecka så ja tror inte det blir så mycket bloggande. nu ska ja börja städa så huset e i skick tills mamma kommer hem :) ha de en bra dag alla!

P.S en kille frågade mej igår om jag ville gå på date med honom, jag tackade nej och senare kom min kompis fram till mig och sa vad han hade tänkt göra på vår date om jag hade tackat ja.. vi skulle åka till Rom på en romantisk middag.. jaa killen som frågade om jag ville gå på date med honom var halv miljonär och äger ett privatplan! efter att jag fick reda på det var jag nog fundersam om jag skulle tacka ja för vem nu inte åka till Rom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar