praktik plats

såhär ser min praktik plats ut där jag ska vara från 21.4-23.5
Scandic norra bantorget.

ett rum där :)

såhär ser några av hotell rummen ut!

måndag idag och en ny vecka framför sig.. denna vecka består av mycket. på onsdag har jag kalas, fyller 19 på torsdag! på lördagen ska vi ut och fira mig, ska äta middag på restaurangen i skolan och så ska vi till mickis en sväng och sen iväg på dansgala :)
försov mig igen till skolan idag -___- ååh men dagen blev bättre när jag fick åka till mammas och träffa syster alexandra som jag lagade mat tillsammans med och pratade lite för en timme sedan sa ja hejdå åt henne då hon skulle åka tillbaka till stockholm. så nu sitter jag här.. har varit och handlat och nu ska ja titta på big brother och sedan gå och sova, gonatt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar