dream until your dreams come true

ja drömmer om samma personer hela tiden, ni fattar inte hur störande det ibland kan vara.. det är alltid han som är med i drömmen och jag drömmer varenda natt antingen nånting dåligt eller bra om honom.. vet inte hur jag ska tolka saken men vissa säger att det är kanske ett tecken på att vi hör ihop.. men jag har en dröm bok så ja har kunnat tolka några drömmar iaf. hoppas på att jag drömmer nånting trevligt inatt, skulle vilja drömma nånting häftigt :) har drömt så konstiga drömmar på sistone så de e int sant, haha.. nåja whatever om man skulle kunna styra sina drömmar så skulle jag göra det.. nu ska jag fortsätta städa och tvätta kläder, imorgon har jag sov morgon börjar först kl 15.00, åh så skönt! :)

what are words if you really don't mean them, when you say them ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar